Dostawa produktów
- Przesyłka dostarczana jest na adres podany przez Klienta w formularzu Zamówienia. Zmiana adresu dostawy po złożeniu przez Klienta zamówienia może zostać dokonana na wniosek Klienta zgłoszony za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres egis@egis.com.pl zawierającej w temacie zwrot „ZMIANA ADRESU”. Sklep może nie uwzględnić wniosku Klienta, jeżeli Produkt został już wysłany na adres podany w formularzu Zamówienia.
- Towar jest wysyłany w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia. Do powyższego czasu należy doliczyć czas dostawy Produktu przez danego przewoźnika, który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy.
- Koszty dostawy Produktów ponosi Klient.
- Każdorazowo Klient może wybrać inny sposób dostawy oraz preferowanego przez siebie usługodawcę.
- Przy zamówieniach o wartości powyżej 150 zł koszty przesyłki pokrywa Egis Sp. z o.o. Klient nie poniesie dodatkowej opłaty za dostawę, jeśli zamówienie nie osiągnie wartości zwalniającej z kosztów dostawy z powodu niemożności zrealizowania zamówienia w całości (w wyniku braku części zamówionych tytułów).
- Tabela opłat:
Sposób dostawy | Przewidywany czas dostawy | Sposób płatności | Koszt dostawy |
---|---|---|---|
Kurier DPD | 1 dzień roboczy od daty nadania | karta, przelew | 12,00 zł (do 2 kg); 13,00 zł (powyżej 2 kg) |
za pobraniem | 13 zł (do 2 kg); 14 zł (powyżej 2 kg) | ||
Poczta Polska | 2 dni robocze od daty nadania | karta, przelew | 17,00 zł |
za pobraniem | 19,00 zł | ||
Paczkomat InPost | 2 dni robocze od daty nadania | karta, przelew | 13,60 zł |