1. Ceny w Sklepie określone są w PLN (polskich złotych) i zawierają wszelkie należne cła i podatki, jednakże nie zostały powiększone o koszt dostawy, chyba że warunki Promocji stosowanej przez Sklep stanowią inaczej.

2. Sklep udostępnia różne formy płatności:

  • za pobraniem - za przesyłkę klient płaci gotówką przy odbiorze (wyłącznie na terenie RP);
     
  • Przelewy24 - po wybraniu tej opcji klient zostanie poproszony o zaznaczenie banku, z którego wysłana zostanie płatność, i przekierowany do strony wybranego banku. Jeśli na liście banków nie znajduje się bank klienta, należy wybrać opcję "przelew bankowy" - wtedy wygenerowany zostanie blankiet do przelewu. Zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Egis Sp. z o.o. W przypadku braku wpłaty, zamówienie zostanie automatycznie anulowane po upływie 7 dni od daty jego złożenia. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia potwierdzonego przelewem, Egis Sp. z o.o. dokona zwrotu odpowiedniej kwoty na konto Klienta.
     
  • wpłata na konto - po wybraniu tej opcji klient dokonuje przelewu na konto firmy Egis: PEKAO S.A. O/KRAKÓW 26 1240 1431 1111 0000 1071 9895. Zamówienie zostanie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Egis Sp. z o.o. W przypadku braku wpłaty, zamówienie zostanie automatycznie anulowane po upływie 7 dni od daty jego złożenia. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia potwierdzonego przelewem, Egis Sp. z o.o. dokona zwrotu odpowiedniej kwoty na konto Klienta.

3. Klient może wybrać formę płatności spośród form płatności wskazanych w formularzu Zamówienia. Termin płatności za zamówione Produkty w przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „z góry” wynosi 5 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Po upływie powyższego terminu, Dział Sprzedaży Wysyłkowej skontaktuje się z Klientem celem powiadomienia o możliwości uiszczenia płatności w dodatkowym 2-dniowym terminie. Nieuiszczenie płatności, pomimo upływu wyznaczonego dodatkowego terminu, jest warunkiem rozwiązującym umowę sprzedaży Produktów. Klient może również we wskazanym terminie anulować Zamówienie bez ponoszenia konsekwencji, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy. O anulowaniu zamówienia płatnego "z góry" należy powiadomić Dział Sprzedaży Wysyłkowej, tel.: (14) 631 96 12, w. 115 lub 117 (w dni robocze w godzinach 8-16), e-mail: egis@egis.com.pl.

4. W przypadku wysłania błędnego zamówienia z wysyłką bezpośrednią pod wskazany adres (płatność "przy odbiorze") należy bezzwłocznie powiadomić Dział Sprzedaży Wysyłkowej, tel.: (14) 631 96 12, w. 115 lub 117 (w dni robocze w godzinach 8-16), e-mail: egis@egis.com.pl.

5. Nieodebrane przesyłki dostarczane bezpośrednio do klienta (płatność "przy odbiorze") są rejestrowane. Klient, który dwukrotnie nie odbierze przesyłki, może realizować odbiór kolejnych zamówień, dokonując przedpłaty.

Wydawcy

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Polityka prywatności

Zamknij