1. Do uzyskania rabatu lojalnościowego brane są pod uwagę wyłącznie zamówienia składane w sklepie internetowym www.eshop.egis.com.pl.
2. Rabaty lojalnościowe są przyznawane w zależności od wartości zamówienia/łącznej wartości zamówień złożonych w sklepie internetowym www.eshop.egis.com.pl w dowolnym okresie czasu.
3. Rabat lojalnościowy może uzyskać osoba posiadająca konto klienta w sklepie internetowym www.eshop.egis.com.pl i składająca zamówienia NIE KORZYSTAJĄC z opcji ZAKUPY BEZ REJESTRACJI. (np.: jeśli klient pierwsze zamówienie złożył korzystając z opcji ZAKUPY BEZ REJESTRACJI, a kolejne - jako klient zarejestrowany w sklepie i posiadający konto klienta, do uzyskania rabatu lojalnościowego będzie brane pod uwagę tylko zamówienie złożone przez klienta zalogowanego do swojego konta w sklepie).
4. Rabat lojalnościowy nie jest dodatkowo naliczany w przypadku zamówień na produkty sprzedawane w cenach promocyjnych (PROMOCJE»).
5. Kupony rabatowe i rabaty lojalnościowe nie sumują się. Klient samodzielnie decyduje, czy w przypadku danego zamówienia chce skorzystać z rabatu lojalnościowego czy kuponu rabatowego.
6. Rabat lojalnościowy jest przyznawany na wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu.
7. Rabat lojalnościowy jest naliczany procentowo.
8. Wysokość rabatów lojalnościowych:
- RABAT 5%: BRONZE. Rabat w wysokości 5% Klient uzyskuje, gdy łączna wartość zrealizowanych zamówień osiągnęła kwotę brutto w przedziale od 150,00 zł do 200,00 zł;
- RABAT 10%: SILVER. Rabat w wysokości 10% Klient uzyskuje, gdy łączna wartość zrealizowanych zamówień osiągnęła kwotę brutto w przedziale od 200,01 zł do 500,00 zł;
- RABAT 15%: GOLD. Rabat w wysokości 15% Klient uzyskuje, gdy łączna wartość zrealizowanych zamówień przekroczyła kwotę brutto 500 zł.
Uwaga: zamówienie uznaje się za zrealizowane, gdy płatność za zamówienie zostanie zaksięgowana na koncie EGIS Sp. z o.o.
9. Egis Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do modyfikacji systemu rabatów lojalnościowych, tj. do zmiany wysokości oraz rodzajów rabatów lojalnościowych. O ewentualnych zmianach klienci sklepu zostaną poinformowani poprzez informację zamieszczoną na stronie www.eshop.egis.com.pl oraz wiadomość e-mail wysłaną na adresy e-mail klientów sklepu.