Teaching Young Learners to ThinkTeaching Young Learners to ThinkTeaching Young Learners to ThinkTeaching Young Learners to ThinkTeaching Young Learners to ThinkTeaching Young Learners to ThinkTeaching Young Learners to ThinkTeaching Young Learners to ThinkTeaching Young Learners to Think

Teaching Young Learners to Think

Nr produktu:HL-TYLTT

Dostępność:Dostępny

Cena:87,50

Ilość:
  • Opis produktu
  • Tytuły powiązane

Książka Teaching Young Learners to Think zawiera 80 ćwiczeń do kopiowania, służących  nauczaniu języka i myślenia. Ćwiczenia mogą być wykonywane indywidualnie, w parach lub w grupach. Zostały pogrupowane w 13 kategoriach, które naśladują naturalny porządek rozwoju myślenia – od prostych do zaawansowanych struktur. Kategorie te zachodzą na siebie, więc ćwiczenia zawarte w jednym dziale będą dotyczyć również innych umiejętności. Np. ćwiczenie Spot the Difference na stronie 197 znajduje się w kategorii Solving problems, jednak polega także na dokładnym wyszukaniu i podaniu informacji, rozpoznaniu potrzeb słuchacza, śledzeniu instrukcji i zadawaniu jasnych i istotnych pytań. Większość zamieszonych w publikacji kategorii oparta jest  na modelu Feurensteina zwanym Instrumental Enrichment.

Proponowane ćwiczenia uporządkowano w następujących kategoriach: Making comparisions, Sequencing, Focusing attention, Memorrising,  Exploring space, Exploring time, Exploring numbers, Creating associations, Cause and effect; Making decisions, Solving problems oraz Creative thinking. Niektóre kategorie, m.in. sylogizmy, nie zostały uwzględnione, gdyż nie dotyczą języka. Autorzy dodali też kilka własnych kategorii, ale nie twierdzą, że lista ta jest już zamknięta.

 

Każdy rozdział poprzedza krótki wstęp opisujący umiejętności ćwiczone w tym rozdziale. Z kolei każdemu ćwiczeniu towarzyszy krótki opis, w którym  znajdziemy informacje o umiejętnościach i zagadnieniu językowym poruszanym w ćwiczeniu oraz o poziomie języka wymaganym do jego wykonania. Podano sugerowany czas wykonania ćwiczenia, choć można go modyfikować w zależności od potrzeb. W sekcji Preparation znajdują się pomocne wskazówki dotyczące przygotowania do zajęć. Większości ćwiczeń towarzyszą materiały do kopiowania. Sekcja In class to instrukcje przeprowadzenia ćwiczenia “krok po kroku”, które można także dowolnie modyfikować. Jeśli ćwiczenie posiada konkretne rozwiązanie, zostało ono podane. Warto jednak podkreślić, że uczniowie często wymyślają własne, nieraz bardzo twórcze  rozwiązania.



Książka stanowi  idealną pomoc na zajęciach językowych oraz w klasach dwujęzycznych.

 

Poziom CEFR: A1-A2

  • Parametry
  • Materiały dodatkowe
Tytuł Teaching Young Learners to Think
AutorHerbert Puchta, Marion Williams
ISBN978-3-85272-428-7
Oprawabroszuroa, laminowana

Wydawcy

Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Polityka prywatności

Zamknij